خرید تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر در قالب پکیج لاغری
نوشته شده توسط : mehran

خرید تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر در قالب پکیج لاغری

برای اینکه پکیج لاغری هات شیپر خوبی داشته باشید ، همیشه لازم نیست که به دنبال راه های دشوار باشید: اغلب می توانید به ترفندهای ساده ، اثبات شده و مقرون به صرفه متوسل شوید ، تأثیر آن کمتر از موارد نادر و غیر استاندارد نخواهد بود و شاید حتی بیشتر باشد.

ترکیب چیزهای اساسی بسیار ساده تر است - آنها اساسی هستند ، بنابراین شما نباید قبل از حداقل حداقل مجموعه ای از وسایل اصلی کمد لباس ، کمد خود را با لباس و کفش با رنگ و اشکال غیر معمول پر کنید.

امروز می خواهیم از چنین چیزهای بی اهمیتی به عنوان یک تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر سفید یاد کنیم. شاید (حتی مطمئناً) ، قبلاً آن را داشته باشید ، اما به پتانسیل عظیم ترکیب آن شک نمی کنید.

یک تاپ و شلوارک هات شیپر  سفید ساده احتمالاً یکی از کم ارزش ترین وسایل کمد لباس زنانه است. او به نوعی همه اوقات را دور زد و ترجیح داد كه در مورد لباس های مشكی سیاه و سایر دامن های مداد ، آواز و ستایش بخواند ، گرچه تی شرت ساده سفید در تطبیق پذیری و لزوماً از آنها فرومایه نیست.

تی شرت سفید ساده


مانند بسیاری از وسایل دیگر در کمد لباس زنانه مدرن ، یک پیراهن سفید از کمد لباس مردانه به داخل آن آمد و این اتفاق در اوایل دهه 70 و در پی یک رهایی عمومی صورت گرفت. زنان حق پوشیدن شلوار ، کاپشن و شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر را به دست آوردند - به ویژه ، جین بیرکین یک تی شرت سفید ساده را محبوب کرد.

بیرکین ، این موزه از سبک پاریسی ، به طور کلی عاشق چیزهای ساده است و می داند چگونه آنها را بپوشاند تا به صورت یک میلیون ظاهر شود: به عنوان مثال ، شلوارک و تاپ هات شیپر جین ، تی شرت و یک سبد حصیری یک تصویر نمادین است که هنوز هم به طور فعال نقل می شود.

شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر

در یک کمد لباس زنانه مدرن ، یک تی شرت سفید در انواع مختلف آن بسیار فعال است و این سرباز همه کاره مدت هاست که از تصویر لباس های ورزشی خسته شده است.

یک تیشرت خوب در ترکیب های گاه به گاه و روی فرش قرمز مناسب است ، و به عنوان پایه ای برای جواهرات بیانیه و به صورت خالص آن ، به عنوان یک چیز به خودی خود ، نیازی به مدل های دیگر سبک شناسی ندارد.

تصویر جین بیرکین در یک نسخه مدرن دختر سیندی کرافورد (همچنین مدلی است که در نیویورک زندگی و کار می کند) در یک تیشرت سفید ساده.
چند تا تی شرت سفید به زن احتیاج دارد که کاملاً خوشحال باشد؟ .. با توجه به اینکه آنها آنقدر طولانی زندگی نمی کنند (آنها اغلب می پوشند ، و رنگ سفید گرانترین رنگ ، لکه ها ، خاکستری و کشش پارچه ای بافتنی برای پوشیدن سریع یک تی شرت است) ، حداقل باید تعداد کمی از آنها را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ، تی شرت های مختلف به عنوان پایه ای در ترکیب های مختلف خدمت می کنند.

تی شرت سفید متناسب با کلاسیک

این تی شرت از لباس بافتنی سفید نازک یا متراکم ساخته شده است ، تا بالای باسن ، در امتداد درز جانبی ، با یک دور گرد یا V- گردن نصب شده است. یک تی شرت کلاسیک از پنبه ساخته خواهد شد ، و روی شکل می نشیند ، اما آزادانه ، بدون سفت و بدون کشش در مکان های جالب. یک تی شرت متناسب با برش شما ارزش زیادی دارد - بیهوده نیست که مثلاً جنیفر آنیستون تی شرت های سفیدی ساده را به ترتیب سفارش دهد.

برخی از تولید کنندگان ، تی شرت های نخی را با الاستن درست می کنند ، این شکل را کاملاً متناسب می کنند ، اما این یک داستان جداگانه است که برای همه مناسب نیست و ما در مورد آن صحبت نخواهیم کرد. بگذارید روی یک تیشرت کلاسیک ساکت شویم که در نسخه های لوکس خود می توان از مخلوطی از پنبه و ابریشم ، یا کتان و ابریشم تهیه کرد (بوم با لمس متفاوت خواهد بود ، مخلوط با ابریشم برای پوشیدن بهتر است ، مخلوط با پارچه شکل خود را بهتر می کند).

پکیج لاغری هات شیپر شامل تاپ و شلوارک هات شیپر





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: